<انهدام چند سکوی پرتاب موشک و یک انبار سلاح
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1097
نویسنده : کامران وزیری
 
 
منابع سوری از کشته شدن شماری از تروریستهای وابسته به جبهه النصره در حومه دمشق، لاذقیه و حلب و انهدام چند خودرو حامل سلاح و چند سکوی پرتاب موشک خبر دادند.
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، در حومه لاذقیه، یگانهایی از ارتش سوریه، دو سکوی پرتاب موشک و یک انبار سلاح و مهمات متعلق به تروریستهای جبهه النصره را در حومه لاذقیه شمالی منهدم کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند که برخی از آنها ملیت مصری، عراقی و مغربی داشتند.

در روستای بیت ابلق، 11 تروریست جبهه النصره از جمله  یک الجزایری به نام عماد بن جوهر و یک فلسطینی به نام خالد الدراوشه در عملیات ارتش سوریه کشته شدند و دو سکوی پرتاب موشک و مقادیری سلاح و مهمات متعلق به آنها منهدم شد.

انهدام یک انبار سلاح و مهمات  و سه خودرو حامل سلاح تروریستها در روستای الربیعه و هلاکت شماری از تروریستها از جمله سه فلسطینی به نام ایاد شیخ السوق، عدنان خیرالله و القبوات و دو عراقی به نام زیتونه و حامه ودو مصری به نام تاج الدين سباهی وعادل النورس و یک تروریست مغربی به نام عادل الماهر از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

منابع سوری همچنین از انهدام مقرهای تروریستها در حومه حلب و هلاکت شماری از آنها در حومه حلب خبر دادند.

در عملیات نیروهای ارتش در نزدیکی روستای عسان و الشیخ سعید و شمال عبطین و شرق عزان، خودروهای حامل سلاح تروریستها منهدم و شماری از آنها نیز کشته شدند.

کشته و زخمی شدن شماری از تروریستها در اطراف زندان مرکزی حلب و بیمارستان الکندی و خان العسل و مناطق دیگر و انهدام شش خودرو حامل سلاح و مهمات و هلاکت شماری از تروریستها که برخی از آنها وابسته به النصره بودند در روستاهای المنطار، حیان، ضهره نجم، عزان، العزیزه، کویرس، الجدیده و رسم العبود و کشته شدن چندین تروریست در برخی روستاهای حومه ادلب از دیگر تحولات مربوط به سوریه است.

المیاین هم از سیطره جنگجویان کرد بر یکی از مواضع جبهه تروریستی النصره در اطمه جندیریس حومه ادلب و کشته شدن پنج نفر از آنها در درگیری با اعضای النصره خبر داد



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: